کتاب مرجع WorldCat

LB Kids 2015,دانلود رایگان LB Kids 2015,لیست Meet the dinotrux,کتاب Meet the dinotrux

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات گزارش کامل برنامه نود (96.07.17)با قرعه‌کشی جام حذفی

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مهم‌ترین اتفاق در برنامه نود این هفته بود. 

گزارش کامل برنامه نود (96.07.17)با قرعه‌کشی جام حذفی

گزارش کامل برنامه نود (96.07.17)با قرعه کشی جام حذفی

عبارات مهم : ایران

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بااهمیت ترین اتفاق در برنامه نود این هفته بود.

به گزارش ورزش سه ، برنامه نود دوشنبه شب(هفدهم مهرماه) از ساعت 22:43 شروع شد که در آن با حضور احمدرضا عابدزاده قرعه کشی جام حذفی انجام گرفت و همچنین عمکلرد تیم های استقلال، پرسپولیس، سایپا، سپاهان و ذوب آهن در تاریخ لیگ برتر ارزیابی شد؛ ضمن اینکه در آخرهای این برنامه عادل فردوسی پور به دلایل عدم برگزاری مسابقه های لیگ در ورزشگاه امام رضا مشهد اشاره ای داشت که مشروح این اتفاقات در زیر آمده است:

گزارش کامل برنامه نود (96.07.17)با قرعه‌کشی جام حذفی

* نظرسنجی

«با برگزاری بازی های دوستانه تیم ملی در شهرهای متفاوت کشور عزیزمان ایران موافق هستید؟» این پرسش برنامه نود این هفته است که مخاطبان آن می توانند با گزینش یکی از گزینه های «بله» یا «خیر» نظرشان را اعلام کنند.

* آنچه در برنامه نوددیشب مشاهده کردید:

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مهم‌ترین اتفاق در برنامه نود این هفته بود. 

– قصه تیمی که 27 سال قبل نخستین قهرمانی کشور عزیزمان ایران در آسیا را رقم زد.

– تولد 78 سالگی با سابقه ترین سرمربی ایران.

– 17 دوره حضور در لیگ برتر و 500 تایی شدن چند تیم.

– قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی نهایی جام حذفی به طور زنده.

* در نخستین بخش این برنامه لحظات حساس دیدار تدارکاتی تیم ملی کشور عزیزمان ایران برابر توگو پخش شد.

گزارش کامل برنامه نود (96.07.17)با قرعه‌کشی جام حذفی

* در وقت حضور کارلوس کی روش در تیم ملی به عنوان سرمربی پرسپولیس با 14 بازیکن بیشترین نماینده را در تیم کشور عزیزمان ایران داشته است.

* موقعیت های حساس دیدار تیم های ملی نوجوانان کشور عزیزمان ایران و گینه در مرحله گروهی جام جهانی پخش شد.

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مهم‌ترین اتفاق در برنامه نود این هفته بود. 

* در آیتمی به رکورد و افتخارات استقلال در تاریخ لیگ برتر اشاره شد.

* گزارشی از عملکرد و آمار وینفرد شفر، سرمربی آلمانی تازه استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران در تاریخ بازی و مربیگری او پخش شد.

گزارش کامل برنامه نود (96.07.17)با قرعه‌کشی جام حذفی

* ثبات سایپا در لیگ برتر از جمله قرار گرفتن آنها بین رده های هفتم تا نهم از لیگ یازدهم تا پانزدهم و همچنین قهرمانی به همراه علی دایی به عنوان مربی- بازیکن در فصل 86-85 عنوان آیتم دیگری از این برنامه بود.

* در بخش نوستالژی گفت وگویی ضبط شده است با ناصر ابراهیمی، پیشکسوت فوتبال کشور عزیزمان ایران و سرمربی پیشین تیم ملی انجام گرفته بود که به مسابقه های حساس آسیایی با سرمربیگری او نیز اشاره شد.

* کلیپی از لحظات به یادماندنی مسابقه های حساس جام حذفی طی سالیان اخیر پخش شد.

* احمدرضا عابدزاده، دروازه بان افسانه ای فوتبال کشور عزیزمان ایران در ساعت 23:39 جهت قرعه کشی جام حذفی در برنامه نود حضور یافت؛ نماینده تیم های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقه ها نیز به همراه سعید فتاحی، مسؤول برگزاری مسابقه های لیگ نیز در این برنامه هستند.

* فتاحی اعلام کرد در هر مرحله از جام حذفی قرعه کشی انجام می شود و مثل سال های گذشته نیست که از ابتدا تا آخر مسابقه های تیم ها حریفان خود را بشناسند؛ 10 تیم شرایط میزبانی را دارند و 4 تیم اکسین البرز، بادران تهران، استقلال خوزستان و داماش گیلان به علت میزبانی در مرحله قبل قطعا مهمان خواهند بود.

* نتیجه قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

(نام تیم های میزبان ابتدا آمده است.)

تراکتورسازی تبریز- فجر سپاسی شیراز

ایران جوان بوشهر- گل ابریشم تهران

برنده پرسپولیس و نفت تهران- بادران تهران(در صورت پیروزی نفت، این تیم میزبان بادران خواهد بود ولی در صورت برد پرسپولیس، جهت تعیین میزبان قرعه کشی می شود)

گسترش فولاد تبریز- اکسین البرز

صنعت نفت آبادان- داماش گیلان

ملوان بندر انزلی- استقلال خوزستان

استقلال تهران- نساجی مازندران

خونه به خونه بابل- سیاه جامگان مشهد

* مسابقه های این مرحله سوم، چهارم و پنجم آبان ماه برگزار می شود ولی تیم پرسپولیس به علت حضور در مسابقه نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و همچنین دربی، روز بیست و نهم مهرماه دیدار مرحله یک شانزدهم جام حذفی را برابر نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار می کند.

* بازی استقلال و نساجی روز بیست و هشتم یا بیست و نهم مهرماه انجام می شود.

* توصیه جالب توجه عدم برگزاری دربی و تقابل تیم های لیگ برتری در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی است.

* آیا بازی ایران- توگو در پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار شد؟

سعید فتاحی، مسؤول برگزاری مسابقه های شرکت لیگ در این باره گفت: ابتدا قرار بود این مسابقه تدارکاتی در روسیه برگزار شود ولی به علت اینکه قرار شد در پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار شود، زمانی جهت عوض کردن دادن مکان نبود ولی امیدواریم در آینده این اتفاق بیافتد.

وی ادامه داد: مسؤولان فدراسیون و شرکت لیگ تلاش زیادی کردند در مدت کمی ویزای اعضای تیم توگو جهت حضور در کشور عزیزمان ایران صادر و مقدمات مورد نیاز فراهم شود.

* در آیتمی به رکورد و افتخارات پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر اشاره شد.

* بیش از 45 سال مربیگری در فوتبال کشور عزیزمان ایران و هدایت 14 تیم لیگ برتری و تیم های ملی جوانان، امید و بزرگسالان از افتخارات محمود یاوری، با سابقه ترین مربی تاریخ فوتبال کشور عزیزمان ایران بود که به آن اشاره شد.

به علت فرا رسیدن سالروز 78 سالگی محمود یاوری، آیتمی خاص این پیشکسوت فوتبال کشور عزیزمان ایران پخش شد که در آن فوتبالی های اصفهان روز چهاردهم مهرماه جهت او مراسم خوش حالی تولد گرفته بودند.

ضمن اینکه در این بخش گفت وگوی ضبط شده است جالبی هم با یاوری ترتیب داده شده است بود.

* آنالیز برنامه 90

در این بخش عنوان شد اصلاح کیفیت چمن یکی، دو ورزشگاه، ارائه بازی قشنگ و فوتبال مالکانه در کنار نتیجه گرفتن، 2/49 دقیقه بودن میانگین وقت بافایده بازی ها که رشد یک و نیم دقیقه ای نسبت به فصل گذشته داشته و … و همچنین نمایش هجومی پرسپولیس، پدیده، پارس جنوبی جم، ذوب آهن استقلال و سپاهان موجب شده است مسابقه های بهتری نسبت به فصول اخیر شاهد باشیم.

* آیتمی خاص افتخارات و عملکرد سپاهان در ادوار تاریخ لیگ برتر که نشان از برترین بودن آنها بین تیم های شهرستانی داشت، پخش شد.

* نفت مسجد سلیمان 0 گسترش فولاد 1

– فیروز کریمی: علاوه بر یک گلی که دیدیم، می شد گل های دیگری به ثمر برسد که سهم هر دو تیم ضربه به تیرک دروازه بود؛ اگر توفیقی جهت ما حاصل شد به علت داشتن تجربه بود.

* گزارشی از رکوردهای ذوب آهن در مسابقه های لیگ برتر پخش شد که در آن اشاره داشت این تیم با وجود نایب قهرمانی و سومی های متعدد، به قهرمانی لیگ برتر نرسیده است.

آمار ذوب آهن در تاریخ لیگ برتر

* مصاحبه ای تلفنی با محمدمهدی برادران، رییس هیأت فوتبال استان خراسان رضوی انجام شد که او تاکید داشت علاقه مند هستند و آمادگی مورد نیاز را دارند تا دیدارهای نمایندگان لیگ برتری این استان را در ورزشگاه امام رضا برگزار کنند ولی در این راستا موانعی وجود دارد وگرنه آنها اعتقاد هستند بازی در ورزشگاه ثامن مثل مهمان بودن تیم های مشهدی است.

* گزارشی از بازی های هفته هفتم لیگ دسته اول پخش شد.

* حیدر خوش نیت، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری مشهد اعلام کرد آنها هم علاقه دارند مسابقه های تیم های لیگ برتری استان خراسان رضوی در ورزشگاه امام رضا برگزار شود ولی باید هماهنگی های مورد نیاز از 15 روز قبل راجع به تامین پرسشها امنیتی و انتظامی انجام می گرفته و در صورت تایید نیروی انتظامی استان خراسان رضوی، این استادیوم میزبان بازی های لیگ برتر خواهد بود.

* نتیجه نظرسنجی

بیش از یک میلیون و 690 هزار نفر در نظرسنجی برنامه نود شرکت کردند که 88 درصد موافق انجام بازی های تیم ملی کشور عزیزمان ایران در شهری غیر از پایتخت کشور عزیزمان ایران بودند.

برنامه نود این هفته ساعت 01:25 روز سه شنبه(هجدهم مهرماه) خاتمه یافت.

واژه های کلیدی: ایران | تاریخ | برنامه | فوتبال | مسابقه | استقلال | استقلال | فوتبالی ها


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار