کتاب مرجع WorldCat

LB Kids 2015,دانلود رایگان LB Kids 2015,لیست Meet the dinotrux,کتاب Meet the dinotrux

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات واکنش‌ها مدیران غیرحرفه‌ای بود ، دلال‌ها عامل محرومیت طارمی شدند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس کوتاهی مدیران کلوب را علت محرومیت مهدی طارمی و کلوب بیان کرد و گفت: دلال‌ها سالهاست در فوتبال کشور عزیزمان ایران هر کاری می‌کنند.&nb

واکنش‌ها مدیران غیرحرفه‌ای بود ، دلال‌ها عامل محرومیت طارمی شدند

دلال ها عامل محرومیت طارمی شدند/ واکنش‌ها مدیران غیرحرفه ای بود

عبارات مهم : بازیکن

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس کوتاهی مدیران کلوب را علت محرومیت مهدی طارمی و کلوب بیان کرد و گفت: دلال ها سالهاست در فوتبال کشور عزیزمان ایران هر کاری می کنند.

بیژن ذوالفقار نسب در گفتگو با مهر راجع به محرومیت کلوب پرسپولیس و مهدی طارمی از سوی فیفا گفت: محرومیت بسیار سنگینی است که در برهه زمانی بسیار حساسی دامن پرسپولیس را گرفته است.

واکنش‌ها مدیران غیرحرفه‌ای بود ، دلال‌ها عامل محرومیت طارمی شدند

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه افزود: حدود ۱۰ سال است که در فوتبال ایران، افرادی امرار معاش می کنند که دلال هستند. قدرت بسیار زیادی هم پیدا کرده اند و هر کاری دلشان می خواهد انجام می دهند. همین ها باعث شدند مهدی طارمی به ترکیه برود. بعد از آن هم عدم توانایی مدیران کلوب پرسپولیس به پرسشها حقوقی، موجب شد تا تصمیمات نادرست در حل پرونده ارزش اتخاذ کنند. واکنش‌ها غیرحرفه ای بازیکن و مدیریت باعث بروز چنین محرومیت هایی می شود.

وی تصریح کرد: مدیران فوتبالی متاسفانه اشراف کامل به پرسشها حقوقی ندارند و مشورت های مورد نیاز را هم در این زمینه نمی گیرند. خلا تصمیم گیری در این زمینه باعث می شود تا بعضی از دلال های فوتبالی با مجوز عجیب و غریبی که از فدراسیون فوتبال گرفته اند فعالیت های خودشان را رسمی کنند تا موانع قانونی هم نداشته باشند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس کوتاهی مدیران کلوب را علت محرومیت مهدی طارمی و کلوب بیان کرد و گفت: دلال‌ها سالهاست در فوتبال کشور عزیزمان ایران هر کاری می‌کنند.&nb

ذوالفقار نسب راجع به بازی پرسپولیس و الهلال عربستان تصریح کرد: بازی بسیار مشکل جهت پرسپولیس خواهد بود. آنها در بازی با الاهلی عزبستان، تام انرژی خود را استفاده کردند و به همین خاطر م نتوانستند در دو بازی اخیر خود در لیگ برتر نتیجه بگیرند. الهلال عربستان در چند سال خایر نشان داده است هدفی جز قهرمانی در آسیا ندارد و روی همین ریل کار می کند.

وی در آخر خاطر نشان کرد: اگر کم کاری و غفلت مدیران پرسپولیس نبود محرومیتی ه سراغ این کلوب و مهدی طارمی نمی آمد تا در اوج بازی های آسیایی اش از نبود بازیکن طراز اولی همچون طارمی محروم شوند. با این حال فکر می کنم گروه فنی پرسپولیس که مشمول بر کاد فنی و بازیکنان می شود، شخصیت قهرمانی در آسیا را دارند و می توانند طرفداران تیم پیروزی (پرسپولیس) را به این آرزو برسانند.

واژه های کلیدی: بازیکن | فوتبال | فوتبالی | بازیکنان | پرسپولیس | پرسپولیس | مهدی طارمی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار