کتاب مرجع WorldCat

LB Kids 2015,دانلود رایگان LB Kids 2015,لیست Meet the dinotrux,کتاب Meet the dinotrux

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی اظهار نگرانی عارف نسبت به دخالت بعضی نهادها در دانشگاه‌ها

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بازگرداندن اقتدار آموزش عالی نسبت به آسیب‌هایی که از طریق نهادهای موازی به آموزش عالی وارد شده ا

اظهار نگرانی عارف نسبت به دخالت بعضی نهادها در دانشگاه‌ها

اظهار نگرانی عارف نسبت به دخالت بعضی نهادها در دانشگاه ها

عبارات مهم : آموزش

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بازگرداندن اقتدار آموزش عالی نسبت به آسیب هایی که از طریق نهادهای موازی به آموزش عالی وارد شده است است اظهارنگرانی کرد و گفت: استقلال دانشگاه باید حفظ شود و دخالت افراد و نهادهایی که ارتباطی با دانشگاه ندارند در پرسشها داخلی دانشگاه صدمات جبران ناپذیری به آموزش عالی کشور می زند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف در دیدار با اعضای هیات رئیسه دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به جایگاه این دانشگاه در نظام آموزشی کشور بر ضرورت ایجاد فضای باز سیاسی در دانشگاه ها و همکاری جدی دانشگاه ها در حل پرسشها و چالش های کشور تاکید کرد و گفت: همکاری حداکثری دانشجویان و اعضای هیئت علمی در فعالیت های سیاسی موجب نشاط سیاسی در دانشگاه ها می شود و نباید با بهانه های واهی جلوی نشاط سیاسی را در دانشگاه گرفت.

اظهار نگرانی عارف نسبت به دخالت بعضی نهادها در دانشگاه‌ها

وی بر لزوم ایجاد خوابیدن جهت همکاری های اجتماعی دانشجویان تاکید کرد و گفت: در شرایط کنونی کشور مسئولین باید توجه ای خاص به دانشگاه داشته باشند آیا که می توان با استفاده از توان اعضای هیئت علمی و دانشجویان پرسشها کشور را ساماندهی کرد.

عارف در همین زمینه تاکید کرد: اگر دولت محترم از ظرفیت های بالقوه دانشگاه به عنوان اتاق فکر خود استفاده می کرد و به دانشگاهیان زیاد میدان می داد بعضی پرسشها موجود در کشور شرایط حادی پیدا نمی کرد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بازگرداندن اقتدار آموزش عالی نسبت به آسیب‌هایی که از طریق نهادهای موازی به آموزش عالی وارد شده ا

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از آمادگی مجلس و این کمیسیون جهت حل پرسشها دانشگاه ها به خاص پرسشها دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران و کمک به توسعه و ساماندهی این دانشگاه خبر داد و بر لزوم پیگیری جدی تر طرح توسعه دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران تاکید کرد.

وی با تاکید بر لزوم بازگرداندن اقتدار آموزش عالی نسبت به آسیب هایی که از طریق نهادهای موازی به آموزش عالی وارد شده است است اظهارنگرانی کرد و گفت: استقلال دانشگاه باید حفظ شود و دخالت افراد و نهادهایی که ارتباطی با دانشگاه ندارند در پرسشها داخلی دانشگاه صدمات جبران ناپذیری به آموزش عالی کشور می زند و از هیئت رئیسه دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران می خواهم با همکاری و هماهنگی با نهادهای ذی ربط اجازه ندهند ساحت دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران و استقلال این دانشگاه آسیب ببیند.

عارف همچنین بر لزوم تعامل جدی تر دانشگاه های بزرگ کشور با مسئولین اجرایی و نیز نمایندگان مجلس و چاره اندیشی جهت پاسخ به مطالبات مردم به خاص در زمینه های اقتصادی و معیشتی، اشتغال جوانان و مقابله با آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

اظهار نگرانی عارف نسبت به دخالت بعضی نهادها در دانشگاه‌ها

پیش از سخنان عارف، نیلی احمد آبادی، مدیر دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران گزارشی را از وضع موجود این دانشگاه، برنامه های آینده آن و پرسشها موجود ارائه کرد.

واژه های کلیدی: آموزش | ایران | سیاسی | همکاری | آموزشی | دانشگاه | دانشگاه | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار