کتاب مرجع WorldCat

LB Kids 2015,دانلود رایگان LB Kids 2015,لیست Meet the dinotrux,کتاب Meet the dinotrux

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی اقدامات پلیس آموزشی و ایجابی است نه سلبی

رییس پلیس پایتخت، برطرف پرسشها مردم، توجه به خواسته‌های آنان و ایجاد آرامش در محلات را از جمله اهداف خود در پلیس پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ اعلام کرد.

اقدامات پلیس آموزشی و ایجابی است نه سلبی

اقدامات پلیس آموزشی و ایجابی است نه سلبی

عبارات مهم : اسلامی

رییس پلیس پایتخت، برطرف پرسشها مردم، توجه به خواسته های آنان و ایجاد آرامش در محلات را از جمله اهداف خود در پلیس پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه حضور در اداره امنیت اخلاقی پلیس در خیابان وزرا با بیش از ۳۰۰ تن از شهروندان دیدار کرد و بعد از آن با حضور در جمع خبرنگاران گفت: مراجعه کنندگان درخواست کمک و کمک از پلیس داشتند و عمده درخواست های آنان درمورد اماکن و واحدهای صنفی، جمع آوری معتادان، تسریع پیگیری به پرونده ها در آگاهی، کمک راجع به تخلفات راهنمایی و رانندگی و… بود. تلاش ما نیز بر این است که به همه افراد کمک های مورد نیاز انجام شود. به همین جهت نیزبا نگاهی اغماض آمیز به بعضی از تخلفات پیگیری شد و اگر تخلفاتی قابل اغماض باشد حتماً کوتاه خواهیم آمد.

اقدامات پلیس آموزشی و ایجابی است نه سلبی

رییس پلیس پایتخت راجع به برخورد با ناهنجاری های اجتماعی نیز گفت: کارها پلیس آموزشی و ایجابی است نه سلبی و در این حوزه با برخورد مناسب، تذکرات مورد نیاز در زمینه رعایت شئونات اسلامی حین رانندگی به افراد آموزش داده شد.

رحیمی همچنین در خصوص سخنان دادستانی در مورد تخلفات واحدهای صنفی نیز گفت: در تمامی اماکن و واحدهای صنفی در پایتخت کشور عزیزمان ایران باید فرد متصدی و فرد مسئول آن، شئونات اخلاقی اسلامی را رعایت کند و اگر تخلفی رخ دهد فرد صنفی باید پاسخگو باشد. ما اجازه نمی دهیم بعضی واحدهای صنفی تخلف کنند البته اکثریت واحدهای صنفی، ضوابط و شئونات را رعایت می کنند، ولی اگر واحدی خارج از چارچوب عمل کند، پلیس با شدت با آنها برخورد می کند و خود فرد مسئول باید در این زمینه پاسخگو باشد چراکه هنگامی که فرد پروانه کسب می گیرد و صلاحیتش به وسیله اماکن تأیید می شود باید در خصوص واحد خود پاسخگو باشد. اینکه بعضی بگویند مسئولیتی در قبال تخلف صنفی رخ داده در واحد صنفی خود ندارند قانع کننده نیست و فرد باید مراقب رعایت شئونات اسلامی و ضوابط در واحد صنفی خود باشد.

رییس پلیس پایتخت، برطرف پرسشها مردم، توجه به خواسته‌های آنان و ایجاد آرامش در محلات را از جمله اهداف خود در پلیس پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ اعلام کرد.

وی در خصوص ساعت کار پاساژها و اماکن نیز گفت: ساعت کاری اماکن عوض کردن نمی کند و کمافی السابق ادامه خواهد داشت.

رحیمی همچنین با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم در کارها و عملیات هایمان به گونه ای عمل کنیم که احساس امنیت و امنیت عمومی خدشه دار نشود اظهارکرد: در تعقیب و گریز اخیر پلیس با سارقان در اتوبان همت با توجه به اینکه این سارقان پنج الی شش مورد سابقه دزدی مسلحانه داشتند پلیس مجبور به تیراندازی شد.

واژه های کلیدی: اسلامی | تخلفات | پلیس پایتخت | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار